Witamy w Gdyni, witamy w Senihelp24
Bądź częścią naszego Zespołu!
Senihelp to jedna z największych i odnoszących największe sukcesy firm, oferujących całodobową, bezpośrednią opiekę seniorom w Niemczech. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, a nasza centrala operacyjna w Gdyni.
W przeciwieństwie do większości firm, nie współpracujemy z anonimowymi pośrednikami, ale mamy bezpośredni kontakt ze wszystkimi naszymi klientami w Niemczech. Stale się rozwijamy i dlatego szukamy nowych osób. Może właśnie Ciebie, jako naszego nowego współpracownika!
Aktualnie szukamy wsparcia:
Specjalistka/ Specjalista ds. obsługi klienta niemieckiego
Wyzwania jakie przed Tobą stawiany:
– Codzienny kontakt z klientami w Niemczech
– Budowanie długotrwałych relacji z klientami
– Przedstawianie oferty handlowej
– Przedstawianie profili pracowników
– Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
– Koordynowanie przejazdów na terenie Polska – Niemcy – Polska
– Informowanie o zasadach pracy – pośredniczenie w kontakcie między opiekunką/ opiekunem a kontrahentem
Czego oczekujemy:
– Determinacji i nastawienia na realizację założonych celów zgodnych z wartościami firmy
– Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
– Zaangażowania w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
– Kooperatywności
– Umiejętności negocjacji
– Mile widziane doświadczenie w pracy w branży opiekuńczej
– Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
Co dajemy w zamian:
– Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie
– Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
– Możliwość pracy zdalnej
– Pracę w zgranym i ambitynym zespole
– Dofinansowanie posiłków w miejscu pracy
– Okazjonalne karty podarunkowe
Rekruterka / Rekruter – Koordynatorka/ Koordynator w Polsce.
Wyzwania jakie przed Tobą stawiany:
– Redagowanie i aktualizacja ogłoszeń o pracę
– Prowadzenie procesów rekrutacji zgodnie ze standardami firmy
– Aktywne poszukiwnie pracowników różnymi kanałami ( media społecznościowe, budowanie sieci kontaktów)
– Tworzenie bazy kandydatów
– Wstępna selekcja zgłoszeń osób zainteresowanych
– Dbanie o utrzymywanie długofalowych kontaktów z pracownikami delgowanymi
– Planowanie i organizacja podróży z Polski do Niemiec, oraz z Niemiec do Polski
– Wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Czego oczekujemy:
– Otwartości w nawiązywaniu kontaktów
– Proaktywnego podejścia do pracy
– Umiejętności w priorytetyzacji zadań
– Zaangażowania w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
– Przynajmniej 6 – miesięcznego doświadczenia w branży rekrutacyjnej
– Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
– Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Co dajemy w zamian:
– Atrakcyjne wynagrodzenie ( stała podstawa + premia )
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
– Stabilność zatrudnienia
– Możliwość pracy zdalnej
– Pracę w zgranym i ambitynym zespole
– Dofinansowanie posiłków w miejscu pracy
– Imprezy integracyjne
– Okazjonalne karty podarunkowe