Przebieg rekrutacji

Z profilem do sukcesu

Miło nam Cię poznać!

Krok 1. Aplikuj ! Możesz to zrobić na kilka sposobów: – Wypełnij formularz zgłoszeniowy – Napisz do nas na adres mailowy: biuro@senihelp24.pl – Zadzwoń do nas pod numer telefonu: +48 58 558 80-82 – Spotkaj się z nami

Krok 2. Chcemy Cię poznać ! Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy. Zależy nam, aby jak najtrafniej dopasować ofertę pracy do Twoich umiejętności tj. znajomości języka niemieckiego, doświadczenia. Zapytamy Cię również o Twoje preferencje odnośnie stanu zdrowia podopiecznego.

Krok 3. Stwórz swój profil opiekuna ! Prześlemy do Ciebie w celu uzupełnienia profil opiekuna. Będą w nim zawarte informacje odnośnie Twojej osoby, Twojego doświadczenia oraz oczekiwań względem przyszłego miejsca pracy. Następnie, Twój profil opiekuna wraz z załącznikami tj. aktualne zdjęcie, certyfikaty, dyplomy, referencje od poprzednich pracodawców prześlij na nasz adres mailowy: biuro@senihelp24.pl Jeśli napotkasz problemy z wypełnieniem profilu, prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie +48 58 558 80-82, a jeden z naszych konsultantów pomoże Ci pomyślnie przejść przez ten etap rekrutacji.

Krok 4. Pracuj z Nami ! Po otrzymaniu Twojego profilu opiekuna przedstawimy Ci do wyboru kilka ofert pracy. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, prześlemy Twój profil do Twojego przyszłego podopiecznego. Następnie, po zaakceptowaniu przez klienta, prześlemy do Ciebie umowę drogą mailową, pocztą lub za pośrednictwem kuriera. Pozostaje już tylko dopasowanie przez nas środka transportu do Twoich potrzeb, abyś mógł bezpiecznie dojechać do podopiecznego oraz serdecznie przywitać Cię w zespole Senihelp24.